Valla Allah ne verdiyse temizliyorum gücüm yettiğince ama benim ocağım gri silsem bile parmak izi veya su lekesi kalıyodu. Burdan tanıştığım eski bi arkadaşta ocağını ıslak mendille sildiğini söylemişti temizledikten sonra bende yaptım sonuç mükemmeldi. Arada hâlâ ıslak mendille silerim ne iz kalır ne leke ✨