Kizlar merhaba 5 yasinda kiz yegenim var .Kışın kıl kurdu olmuştu,kizkardesim doktora götürdü,hem yeğenime hem anne ve babasına ilac verildi 2 ay kullandılar.ogunden beridir yeğenim surekli idrar enfeksiyonu yaşıyor. Doktora gidiyorlar ilac ve iğne verildi kac kez tekrar idrar kültürü yapılıyor,temiz çıkıyor.Fakat aradan 10 gun geçmeden tekrarlıyor.Netten baktığımızda normal idrar enfeksiyonu bu dereceye gelse ateş yapar,ağrıdan duramaz.Biz yetişkinler bile ufak bir enfeksiyona ağrıdan duramıyoruz.Ama ne ates,ne ağrı yok.kizkardesim cok dikkat ediyor ayri yıkıyor ve utuluyor çamaşırlarını.tuvalet temizliğinde de dikkatlice.Bugun yeğenimin ic camasirinda yine akıntı görmüş sap sati.resmini aticam size.Boyke birsey yaşayan varmi, ist.anadolu yakasında doktor önerisi olan veya başka önerisi olan lütfen yardımcı olun,üzücü olmaya başladı bu durum.