Nortakoylu Merhaba arkadaşlar ben cumartesi spinalle doğum yaptım o günden beri geçmeyen iğrenç bir baş ağrım var boynumda omur iliğin oradan başlayan bunu yaşayan var mı? Nasıl geçirdiniz?
Miniginannesiiii Nortakoylu boool kahve tüketin geçiyorrr özellikle nescafe günde 3 4 tanr içebilirisiniz
Mlkhrn Nortakoylu Nortakoylu o gün doktorunuza söyleseydiniz kateteri çıkarmadan önce ağrıyı kesmek için ilaç uyguluyorlar. Bunun bilgisini vermiş olmalıydılar size. Kahve önerilir genelde. Geçmiş olsun. İnşallah en kısa zamanda geçer