Arkadaşlar merhaba.
Oğlum suan 11 aylık. Bir yaşımıza az kaldı😊 elımızdemı oyuncaklardan cok sıkıldu artık. Oynamak vakit gecırmek istemiyor. Benımde yapabılecegım seyler kısıtlı. Her uyanık vaktınde canı sıkılmasın diye ugrasıyorum😃 bizlere önetebilecegiz oyuncak ve ya aktiveteler var mıdır?
1 yas civarı bebekler hangi oyuncakları oynayabılır?
Kullanıp memnun kaldıgınız oyuncaklar nelerdir?