Feyyyzza [url=https://www.hizliresim.com/te2syok][img]https://i.hizliresim.com/te2syok.jpg[/img][/url] Kardeşimin bebeginse sarılık Vrdı doktor tahlil yapmış sonuc bu kızlar napmalıyız acilll lütfen
Mys01-01 Feyyyzza 20 kadar yatıs vermıyorlar canım benım burda yapılmıs test yakınız demekki sık sık uyandırarak emzırsın sütü az ise mama mutlaka 2 saatı geçirmesin sürekli uyur cünkü 16 cıkmıs cok dikkat etsin hergün kana cagırabılır
Emirin_Annesi10 Feyyyzza biz 13le sanırım hastanede 1 gün yatmıstık. Bence yüksek bi değer ama doktor genel durumuna bakabilir. Gözlerinden yüüznden belli olur zaten. Oğlumun gözlerinin beyazı bile sapsarıydı. Sıksık emzirsin her boslukta emzirsin. Sütü yoksa mama takviye yapsın
FmBetull 20 ve üstü sıkıntılı olarak görülüyor muhtemelen yatış vermez ama kardeşiniz 2 saati de beklemesin saatte bir emzirsin mutlaka uyandırsın.
Tugbapoyraz Kaç gunlik olduğuna göre degisiyo tehlikesi bizim 1 haftalıkken 13 tu emzir dedi 2 haftalıkken gittik 16 idi emzir dedi sonra gittik 13 tu sadece emzir dediler 1 ay sonra gittik biseyi yoktu çok şükür