6 bucuk aylik oglum var son 1 aydir aksamlari saat basi uyaniyoruz onceden cok guzel uyuyordu 1 yada 2 kere kalkardi gunduz uykumuz hic yok neredeyse 20 dakika sadece cok yoruluyorum belli bir duzene sokmak istiyorum ne yapabilirim emerek uyuyor emdikten sonra emzigi verip uyuyordu bu sira emzikde istemiyor emip uyuduktan sonra kendim cekiliyorum o sekilde uyuyor geceleri ayrilmak bile istemiyor tecrubeli anneler gececekmi duzelecek mi bu uyku