Merhaba güzel Anneler , benim kizim 3.5 aylik 4 ü doldurmak üzere.. Kizima nasil Aktiviteler yapabilirim ? Hangi oyuncaklardan almam gerek ? Ve hala kusuyor normal mi ?
Ben kitap okuyamaya basladim bayada hosuna gidiyor. Tercübelerimizi paylasalim istiyorum belki yeni seyler ögreniriz. simdiden tskler