İlk oğlum grip oldu doktora gidip ilaç verdi ateş kusma vardı ilaçlarını düzgün içemediği için hastalıgı devam edip kızıma bulaştırdı kızımdada şimdi grip öksürük burun akıntısı var kızımı salı pazartesi dr a götürdüm şurup verdim kaç gün oldu pazardan beridir ara ara ateşi çıkıyor. oğlumuda cumartesi günü götürdüm kulağı iltihaplanmış cumartesiden bu yana ara ara ateşi çıkıyor son 3 gündür kulagını tutup acıyor diyor. Bu hastalıkların bu kader uzun sürmesi normalmi yoksa dr dogru ilaçlarımı vermedi? Ateş bu kadar uzun sürermi ? İyileşemiyorlar. Birde oğlum hasta oluyor direk kızıma bulaşırıyor kızımı nasıl koruyabilirim sizce ? Ne kader engellesemde gene yanyana ağızaağıza geliyorlar