Aliasaf44 Purpura26 ateş konusunda çok dikkatli ol canım havalar da soğuk 3 günde banyo yok dedi hemşire
Demirhan01 Aliasaf44 dün öğlen yaptırdım biraz huzursuzluk ve hafif ateş (37*)yaptı gece. Doktor Mesafin şurup verdi bir çay kaşığı verdim 15 dkda normale döndü 🙏🏼 Calpol u önermedi doktorum içinde paraben var dedi.
ArdicEge Demirhan01 bizimde doktorumuz önermedi hic calpolu. Ama anlamadıgım bir sekilde herkes calpolcü, doktoruna sormadan kullanan bile var sağdan soldan duymayla.
Tugceasel16 Aliasaf44 ben dün yaptirdim 3 tane birden hemen calpol verdim mor olandan hiç ateş falan olmadı inşallah ateş olmaz
AryaDuruMomy Aliasaf44 bizde sabah yaptırdım akşama doğru ateşi 38 e çıktı üzerindekileri incelttim bir çay kaşığı calpol verdim kendiliğinden geri düştü ama o aşının verdiği huzursuzluk baya bi sürdü
Mlkhrn Duş olmaz 3 gün. Çünkü verem aşısı var. Deri altına yapıldığı için su teması olmaması lazım. Ateş 37buçukta bir çay kaşığı calpol verdik. Sabah aşı oldu gecesinde çok halsizlik yaptı. Ertesi gün bir şeyi kalmadı çok şükür
Asyabebek1 Aliasaf44 bizimki baya ateş yaptı, 38,1 falan gördük, sürekli ateşi yükselip düştü, iki üç gün huzursuzlandi, beslenmesinde bile sıkıntı oldu bizde
Purpura26 Aliasaf44 Bizim bugun 2sini yapıcak 28 eylülde 3.yü yapıcam hepsi birden ağır oluyor dedi ama hangilerini yapıcak bilmiyorum