Ali9721 Bebegim 2 buçuk aylık iştahı yok. Daha önceleri güzldi aslında son zamanlarda baya iştahsızlandı emmek istemiyor biberonla istemiyor. Sizce ne yapmalıyım? Streste sütüm azaldı.