Balkokulumm Sevgili anneler kızımın odasını ayırmak ve kendine ait bir oda yapmak istiyorum 2 yaşına 4 ay kaldı artık zamanı geldi. Ama bakıyorum fiyatlar dudak uçuklatıyor. Aslında kayınvalidemler daha doğmadan kızım için bir dolap almıştı. Takım olarak bir şey düşünmüyorum ama o şekilde bile çok pahalı eşimde kendimiz yaptırsak diye bir fikir sundu. Ama acaba o şekilde mi daha maliyetli olur yoksa almakmı daha maliyetli. Bu şekil yatak yaptıranınız yada araştırıp fiyatlar hakkında bilgisi olan annelerimizin yorumlarına açığım🌹
Badeekus Balkokulumm bence hazır görerek alman daha mantıklı cnkü ben yaptırdım geleni bi gör rezalet incelik cok üzldüm belki sanstır ama nebileyim
Balevlat-2019 Balkokulumm bende yatağı monteseri yaptırdım kızım 21 aylık doğmadan almıştık o zamanlar 2500 sadece mobilyasını almıştık yatağı da 900e almıştık ayrıyeten öyle yani canım
Elfydr Balkokulumm cilek mobilya ya bakmanızı tavsiye ederim. Hem parça parça alabiliyorsunuz hemde indirim donemleri oluyor. Bende kızlarına ranza aldım. Gecen sene. İnanın herhangi bir mobilyacı da daha pahalıydi. En azından verdiğiniz paraya değer.
NorthLight Balkokulumm biz yaptırdık, marangoza foto gösterip kalın suntalar tahtalar kestirdik, evde şarjlı matkapla kendimiz birleştirdik, vidalar dahil 250 tl tuttu. Ama el becerisi ve sabır istiyor, uğraşamam derseniz hazır alın
Balkokulumm Badeekus nerden yaptırdınız acaba bir tanıdığımız var bizim ona yaptırmayı düşünüyorduk. Ve ne kadara yaptırdınız sorması ayıp ama 🤭
Cansuk Yaptırsanız daha pahalı 600 liralayada var 2.000 ve 6.000 da var yani bütçenize hangisi uyarsa hazır alın 😂
Balkokulumm Cansuk eşim böyle bir fikir sununca arada kaldım yaptıracağımız kişide kendi arkadaşı adam marangoz zaten ama bilemedim. Fikir için teşekkür ederim
Balkokulumm Umutluluk dimi aslında direk eşimin marangoz arkadaşına yaptırmayı düşünüyoruz ama acaba dost kazığı yermiyiz.
Balkokulumm NorthLight çok iyi yaptırmışsınız rica etsem resmini atabilirmisiniz birde hangi şehirde yaptırdınız.
Winnithepooh Balkokulumm aynı konuyu bende kaç gündür düşünüyorum yatak alsam mı yaparsak mi marangoz diye 🤷♀️ bizde tayinciyiz sonradan şok tak olayından sıkıntı çıkar mı bilemiyorum baza alsam yatak koruyucu ile öyle mi yapsam diyorum ama montessorilerde pek güzel duruyorlar kafamda deli sorular😁
Balkokulumm Winnithepooh aynı ikilemdeyim ben kullanmadığım 2 koltuğu satıp montesori almayı istedim ama çok uçuk tüm anneler hazır daha iyi dedi bir anne yaptırmış çok ince hiç memnun değilim dedi kaldım gine arada
nursocum Balkokulumm ben Kocaman yatağı çok uygun fiyata aldım bi bakın isterseniz trendyolda çok uygun ve güzel şeyler var. Eşimde orda uyuyacağı için büyük seçtim yoksa 90*190 gayet büyük
snyck Balkokulumm 1 sene önce instegramda 1400e yaptırdım (120ye 200) yatağına bellonadan 500 verdik hepsiburadadan da 180e 5 çekmeceli vestiyer 400e 4 kapaklı dolap aldik oldu size takım 😊 çok bir maliyette olmadi bence gayette saglamlar trendyoldan bulut aydede yıldız gibi sticker lamba aldım falan odası o kadar şirin oldu ki
Balkokulumm snyck bende o şekilde düşünüyorum dolabımız var daha önceden alınmış yatağıda yaptırsak halı dolap sticerlar mis gibi olucaktı.
Bvzz Balkokulumm bende geçende bir dükkanda gördüm kendileri yapıyorlarmış çok sağlamdı ama hazırlara göre fiyatı biraz daha pahalıydı
Balkokulumm Bvzz ya biz eşimin marangoz arkadaşına yaptırıcaz daha uygun olurmu acaba diye düşündüm ama pekte olmaz sanırım neredeyse tüm anneler hazırı önermiş
Pembebeyzmavi Balkokulumm ben kızımın bütün yatak odası takımı ve içinde kanzın yatağıda dahil olmak üzere pierre cardinden 4 bin liraya almıştım. Montessori yatak 10 sene kullanır😂
Gzdzeynep Balkokulumm hazır alsanız daha iyi ama araştırın bakın ben alışveriş sitelerinden bakıp beğendiğim ürünün satıcısının kendi ismini google da aratınca sitesini buldum ve diğer taraftaki fiyatın çok çok altına denk geldi öyle bakabilirsiniz.
Balkokulumm Gzdzeynep bir çok anne hazırı önermiş en iyisi o şekilde olması sanırım teşekkür ederim fikir verdiğin için
Bvzz Balkokulumm ama kesinlikle yaptırma daha sağlam olur ya daha uzun dönem kullanılır yine de bariz bir fiyat farkı yoksa düşünülebilir