Minenur123 banyoda açılıyor illaki uykusu dağılmıyorsa yatma saatinden önce banyo yaptırırsınız sonra aspire etmeden ben yumuşak bir mendille yavaş yavaş burnunun iki yanında bastırıp açıyorum 2-3 defadan sonra burnundakiler çıkıyor, banyo olmaz diyorsanız serum fizyolojik sıkıyorum çok tazyikli yapmadan biraz yumuşayınca içi yine dediğim gibi açıp kapatıyorum burnunu öyle siliyorum