tgcanl Kızlar 1 litre süte ne kadar aktivia koyuluyor makinede yapıcam paketin hepsi mi giriyor belli bir kaşık ölçüsü var mı?
turunculuanne tgcanl ben bir kutu activia ile yapıyordum ama makineyle yapmadım hiç fırında mayalıyorum hep. Bi farkı olmaz diye düşünüyorum