O_mer27 geçmiş olsun tsh hormonuna gün içinde bile farklı zamanlarda bakıldığında farklı değelerde çıkabiliyor. Sabah saatlerinde kan vermek nispeten daha doğru sonuç veriyo. Ben hamileyken tsh için ilaç kullanmıştım, emzirirken de kullanılmasında bi sakınca yok diye biliyorum ama sizin değeriniz baya yüksek doktorunuz daha soğru yönlendirecektir. İlaçla tedavisi var korkmayın çok geçmiş olsun