Gizemka14 evet zararlı burun etini iyice şişirip nefes almasını daha da zorlaştırıyo. Onun yerine serum fizyolojikle günde 1-2 yıkama ve 1-2 kez de bi kaç damla halinde burnuna sıkabilirsiniz. Sterimar baby çok iyi geliyo bu arada hemen açıyo tavsiye ederim