isimsiz___ Kızlar 4 gün önce doğum yaptım, bebeğim dünden beri ara ara kusuyor uyurken falan çıkarıyor ağzının kenarından sizce normal midir? Kontrolü yarın ama doktora ulaşamadım sizden fikir almak istedim
birtosbikannesi isimsiz___ normal cnm yenidoganlar ın kusmasi fazlasini atiodır fışkırarak kusmuyorsa bogulcak gibi olmuyosa sıkıntı yok gazini muhakkak cıkar yatirmadan