Nnnnnn Ben 2 yıl önce kendisine botoks oldum 2 yıldır öyle büyük ağrılarım olmadı ama nöbetçi meme var o yanma yapıyor bide tabi fissurun yarattığı daralma var. Yediklerime halen dikkat ediyorum ama böylede hayat çok zor . Sezai bey ameliyat sonrası nuks olmaz istediğini yiyebilirsin dedi. Hazır ona ameliyat olmuş birini bulmuşken sorayım istedim cevap vermenize çok sevindim teşekkür ederim. Ne zaman ameliyat oldunuz nuks oldumu sizde ameliyat sonrası agrili mi çok soru sordum hakkınızi helal edin