Kızım 30 gün yoğun bakımda yattı 35+1 2500 kilo olarak doğdu cıktıgında 2800 dü 10 gündür benm yanımda beni emmiyor sütüm kesildi sağıp veriyorum 20 ml anca iki memeden cıkan süt dün kistik fibrozis hastası olduğunu öğrendim kalp grafiği çekildi hiç bir bilgi verilmedi ve dün ki doktor bebeğin çok küçük gelişmemiş dediler normal degil mi zaten prematüre doğdu 45 günlük prematüre bebek kilosu boyu kaç olmalı bilen anneler varsa bana yazabilir mi netten baktım tablosu aylık gelişimi bulamadım