Eliz_28 Kızlar oğlum 13 aylık öksürüğü başladı ne yapmalıyım öksürüğe hangi şurup iyi gelir doktora götürücem zaten ama evdeykende şurup vermek için soruyorum yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
_Kayra_ Eliz_28 prospani kullananları duymuştum doktorumuz da o şurubu verdi iki uç gündür kullanıyoruz azaldı hatta geçti sayılır ama azıcık tereyağını eritip üzerine pekmez koyup hafif ısıtıp soğuduktan sonra icirenler de varmış.Şurupla geçmeseydi ben de deneyecektim.Yine de gün içersinde pekmez de içiriyorum (tereyağsiz)
Aliveannesiiii Eliz_28 Merhaba bizde geçen hafta hastaydık antibiyotik kullandık, doktorum bisolnatur şurup verdi öksürük için, çok iyi geldi🙏🏻 bu arada çok geçmiş olsun
melasya Eliz_28 sarımsağı ezin havanda krem kıvama geitirin içine zeytinyağı koyun buzdolabında 1 sa bekletin .sonra ayak tabanlarına surun topuklara daha ck yag kısmını çoraplarını giydirin ⅘ saat tutun..yeni kesfim kızım da öksürük baslayınca 2 gece önce uyguladım ertesi gün öksürmedi hiç
Yafes Baktınız bebeğimiz hasta, yoğurduna veya meyvesine sarımsak rendeleyip verin doğal antibiyotik, 4-5 gün devam edin, onu dışında hasta olmayan bebekler haftada 1 gün sarımsaklı yiyecek verebilirsiniz
Apsuva82 Eliz_28 Prospan surup bitkisel ben bunu kunlaniorum doktorumuz vermişti 2 gün icirdim öksürük kalmadı boguluordu resmen
_Kayra_ Apsuva82 kaç gün kullandınız peki ? Doktoruna sormayı unutmuşum ben.1 haftayı tamamlamak gerekiyor mu acaba bilginiz var mi
pitircikkk Eliz_28 kalip sabunu el havlusuna surun iyice sert bi zeminde ilk once gogus kismina 4 saat sonra sirtina olacak sekilde donusumlu uygulayin. bir gunde bile sonuc alacaksiniz cok gecmis olsun allahim sifa gersin insallah
Kayuu 2-3 diş sarımsağı iyice ezin ve üzerini geçecek kadar has zeytinyağı ekleyin dolapta birkaç saat hatta 1 gün bekletin ve sonrasında sarımsakları çıkartın kalan zeytinyağını bebeğin ayaklarının altına gece yatarken sürün ve çorap geçirin sabaha kdr kalsın.bu ara çok sık görüyorum bu yöntemi denemedim ama deneyip memnun kalan çok kişi var denemenizi tavsiye ederm😊
crazymommy Eliz_28 Bence hemen şurup verme canım doktorlar genelde şurup vermeyi tercih etmiyor eger cigerlere inmediyse şurup kullanınca öksürügü kesiyor ve cigerlere inme ihtimali yüksek o yüzden şurup kullanma. Bal toz zencefil karıştır bir çay kaşıgı verebilirsin yada harnıp pekmezi (keçiboynuzu pekmezi) yada elma kabugunu kaynat içir bunları dene bence çok faydasını görürsün. Geçmiş olsun canım.
_Kayra_ Birsiyahhikayesi ben de keseyim o zaman 6. Günümüz bugun zaten 1 haftaya tamamlarım en kötü diye düşünmüştüm .teşekkür ederim 🌸