Limoncicegim48 Merhaba kizlar kizim 8 bucuk aylik ama hala daha oturmuyor desteksiz de desteklide oturmuyor ne yapmam lazim zayif biraz emekliyor ama sastim kaldim normal bu durum
Agustosbocegi Limoncicegim48 mama sandaliyesine yada oturma minderlerine koydunuz mu onlarda napıyo bide yüz üstt koyunca koluya kendini kaldırıyo mu yoksa upuzun yatıyo mu