Günaydın kızlar öncellikle
Kızım 8 ay 10 günlük meme mama olarak ilerliyorum ek gıda da var ama bu zamana kadar hep gece uykusu esnasında yani saat 12 fe uyurken mama verirdim ve uyanmadan uyurdu son 4 gündür gece ağlayarak uyaniyo emziriyorum 10 dk sonra bida uyaniyo mama yapıyorum biberonu eliyle itiyo resmen hiç bir şekilde mama yediremiyorum sütüm göğsümü siktifimda gelmiyo sağmadım hiç makinam bozulduğu için uzun süredir ama tabi göğüslerim sis değil veya süt akmiyo kıyafete falan sadce elimle çıkınca geliyo doğum yaptığmdan beri tek anlamadığım şut konusu zaten var mı yeterli mi değil ki bilmiyorum hala bile birinci sorum sizce mamayı kesmelimiyim hep döküyoruz çünkü ama gündüz iciyo 120 cc falan günde
2.sorum dediğim gibi gece 12 ye kadar bana zorluk.cikarirdi uyku konusunda yanına gidip yatardım ağladıkça emzik tutmuyo bu arada gece uyurdu saat 6 yada 7 ye kadar yine bir haftadır özellikle dün gece 12 buçuk da uyandı 2 de uyandı 4 e kadar uyumadi artık ağrımayan yerim kalmadı meme ağzında kalsin da uyusun diye ve sabah 5 de uyandı bida da uyumadi şuana kadar uykusu inanılmaz değişti 2.sorum da bu gece uykusu konusunda nasıl eski düzene sokabilirim nedeni ne olabilir diş çıkarmiyo anladığım kadarıyla ama neden böyle bu kız 😔
Cevaplayıp yardımcı olmak isteyenlere simdiden çok teşekkür ederim 🌸