Melomel Selam anneler. Yenidoğan bebegimden topuk kanı alındı. TSH yani hipotiroidi biraz yüksekmiş. Tekrar kan vermemizi istediler. Başına gelen var mı? :(
Eymeninannesi12 Melomel aynısı başima geldi damardan kan aldilar herşey temiz çikti çok şükür topuk kanında böyle olaylar çok var yanliş oluyor damardan kan verin daha iyi sonuç alırsınız
Brcfayrt Melomel bizim gelmisti suada 1 yasında bir sıkıntı yok 2. Kan temiz cıktı o dönem kusuyordu beslenemediği icin demisti doktorumuz
Esraerden Canım hiç dert etme bizimde başımıza geldi 14 falan çıkmış ti heralde biz de çok tedirgindik. Bol bol dereotu ye sütünden bebeğe geçsin hem de sütünü çoğaltır . Bizim ki böyle inmişti . Sizinde inşallah düzene girer