sinem8omer Benim bebegim 4 aylikken emmeyi birakti zaten meme arti mama seklinde gidiyorduk suanda sadece mama iciyor ek gidaya da basladik 7 ayluk oldu kizim mama vermeyi ne zaman birakmaliyim
sinem8omer canimoglum_2020 ben bir yaşta keserim diye düsünmustum yemek yemegi cok seviyor masallah cunku
canimoglum_2020 sinem8omer anne sütü alamadığı için mama önemli benim bebeğim 14 aylık ve şuan sadece uykulara geçerken içiyor kendi birakmadan da bırakmayı düşünmüyorum