Ben 1 buçuk ay önce bu süt sağma pompasını almıştım. İlk kullandığım zamanlar çok güzel vakumlayıp çekiyordu. Ama 6 7 gündür hiç tazikli çekmiyor ve hiç vakumlamıyor ben elimle sağdığımda hem tazikli hem süt daha hızlı akıyor. Siz kullanıyor musunuz sizde de böyle oldu mu?