ANNEBALIIII Kızlar bebeğim 8 aylık sürekli zıplamak istiyor🤗tutup yürütür gibi yapıyorum zıplaya zıplaya gidiyor. Ne zaman kucağıma alsam zıp zıp zıp. Sizde de oldu mu?
Fitifiti ANNEBALIIII Benim bebeğim de 8 buçuk aylık. Zıplamaya bayılır. Kaba motor gelişimlerinin bir parçasıymış. Keşfettikçe mutlu olup daha çok zıplamak istiyolar :)
Mlkko ANNEBALIIII oglum kronolojik 10 düzeltilmis 8 aylik aynisi 🥲 ayaga kalktigi her yerde zipliyor. Elinden tutup yürütüyorum zipliyor kendi yürüme arkadasiyla yürüyor ziplaya ziplaya gidiyor komik 😂
ANNEBALIIII Fitifiti çok şirinler ya😘🌸ama anne kas yaptı. Çok yorgun geliyorum işten. Mutlu olsun diye istediği kadar hoplatıyorum. 🌺🌼
Mrv38 Benim kızım 5 buçuk aylık oda çok zıplıyordu hoppala aldık bayılıyor zıpladıkça kahkaha atıyor bide iyice geliştirdi zıplamayı içinden fırlıcak diye korkuyorum 😅
ANNEBALIIII Mrv38 aynındurumu yaşadık. 8 aylık olunca çok kalmak istemiyor. Kucağınızda zıplatın diyor🤣