PudingSeverAnne canim merhaba. Kızım 21 aylık ne yazıkki konusmuyor. Kınusmadan kendini guzel ce ifade ediyor bende hemen anlıyorum artık bundan mı konusmuyor baskda bıseydenmı bilmiyorum.
Goz teması var
İsmine bakar
Isaret eder
Sıyledıklerının anlar al ver getir bırak hepsını anlar
Hayvanlar meyveler renkler hepsını sor gosterır
Bu, mama, yummy, cici, meme bazende baba diyebiliyor ama cok net dııl. Yani net baba demiyor. Bana mam diye sesleniyor ıh ıh dıyor alıyor gosterıyor. Ama konusmuyor canım. Kafamda kurmaktan sıkıldım cocuk Dru daha erken diyor burda herkes cumle kurması lazımdı diyor artık psikolojim bozuldu benim. Bana biraz coxugunu anlatır mısın. Nasıldı mesela