Toprak2509 1 yaşında tam ama hala ayakta durmuyor. Kendi biryere tutunup kalkmıyor. Ben kaldırıyorum hemen atıyor kendini oturuyor. Normal mi acaba
birprensesannesi_5050 Toprak2509 evet normal benm büyük kızımda çok geç yürüdü küçük kızım 1 yaşında ayakta duruyor her cocuk bir değil
Melis84 Toprak2509 merhaba biz de benzer durum yaşıyoruz kızım yaşına girmek üzere ama sadece oturuyor tutunup kalkma ayakta durma yok siZ neler yaptınız acaba
Toprak2509 Melis84 kaç aylık doğdu. Çok gecikti bizim. Sıralaması filan. 18 aylık hala yürümüyor mesela. Doktor bir sorun yok dedi ama zor oluyor. Bence ayakta tutmak için egzersiz yaptırın
Melis84 Toprak2509 39 haftalık zamanında doğdu ama kalça çıkığı vardı ⅜ ay arası sürekli protezde hareketsiz kaldı. Yürüteç felan denemiş miydiniz acaba
Toprak2509 Melis84 hayır yürütec önermiyorlar diye almadım. Fizyoterapist de kullanmayın dedi. Ama cevremdekiler israrla kullan diyor
Melis84 Toprak2509 şimdi neler yapabiliyor sıralıyor mu? Ya da ellerinden tutunca ayakta duruyor mu? Bize de yürüteç önermediler ama çevrenden kullan faydası olır diyenler kafa karıştırıyor
Toprak2509 Melis84 evet herşeyi yapıyor. Merdivende çıkıyor. Sürekli heryere tırmanıyor ama yürümüyor. Duvarda yürütün. Bantla oyuncak filan asın