melissrn Yok yaşamadık sıkıntı ama tabiki bi stres olduk anne baba olarak. Şöyle söylüyüm ilk gün pek kıpırdanmadı oda anladı galiba bişeyler olduğunu 😂 ertesi gün bacaklarını kaldırıp vurmalara başladı ve 3. Günden sonrada yana ve yüz üstü dönmeye bile yeltendi ama müsade etmedim 1 hafta. Ki gözümden kaçıp döndüğüde oldu ne ağladı ne rahatsız oldu. Demek istediğim bezin içinde çabucak iyileşiyor. Biraz pansuman yaparken tedirgin olabilirsin sadece.