AzraBabyy Merhaba bebeğim 4 buçuk aylık oldu ama ne dönmeye çalışıyor ne de ayağını tutmaya çalışıyor 😂 nasıl desteklemeliyim kendi başına yatmayı da sevmiyor hiç illa konuşcaksın onunla öyle olunca da hareketlerini keşfedemiyor gibi geliyor bana
Su1 AzraBabyy bizimde öyle yüz üstü yatırıyorum onu öyle olunca kımıldamaya başlıyor bazı bebekler 5 5.5 aylıkken dönmeye başlıyor
mom726272 AzraBabyy Vakti gelince kendi kendine yapıyor. Ben dil ve zihinsel gelişimine odaklanmaktan tummy time’ı biraz ihmal etmiştim. Birgün kendi kendine döndü. 🤷🏻♀️
Serrax AzraBabyy benim oğlum da öyleydi çok takıyordum kafaya yarın tam 6 aylık oluyor 1 haftadır dönmeye başladı😊 zamanı vardır elbet ama yere koyun uğraşsın yürütece binmesin
hatice08 AzraBabyy yüzüstü bırakıp karşısına ayna koyun kendisini görünce ilgisini çekiyor ya da sevdiği bir oyuncağını koyarsanız oyle durmak isteyebilir benim kziim da öyle oldu.
AzraBabyy Su1 doktorda 6 aya kadar vakti var dedi ama birşeyi eksik mi yapıyorum diye düşünüyorum bende ah şu analık 🙄
mom726272 AzraBabyy 3 aylıktı sanırım ama şunu söyleyeyim gelişim nöbetleşedir yani senin bebeğin şu an dönmüyorsa farklı bir gelişim alanı gelişmeye devam ediyordur bir yer gelişirken diğeri yavaşlar Mesela 2 yaşından sonra dil gelişimi duraksar motor gelişimi hızlanır anneler de sanar ki çocuğum konuşmayı unuttu 😂 o yüzden çok kafana takma şu an farklı bir alanda beceri geliştiriyordur 👍🏻👍🏻
AzraBabyy mom726272 hadi bakalım insan oğlu işte hepsi bir anda olsun istiyor bir de ilk çocuk olunca herşeyi merak ediyoruz 😬😬
AzraBabyy Serrax aynen illa ki döncek zaten de bende desteklemek isterim koyuyorum her gün bakalım görcez ne zaman dönerse artık 😬