Mete-35 SMA, Bebelac, Hipp, Humana, Evolvia bunların hiçbirini içmedi canım. En son Aptamil aldık oda aşırı derecede gaz yaptı sabahlara kadar evde terör estirdi. Bu sefer gittim Bebelac Gold aldım onu içiyor şu an sıkıntı yok gibi görünüyor. Şu an 5 ay 8 günlük kilosu 8.700 canım, doğduğunda da topluydu ama bebeğim 😊 kilosuna hiiiiç takılma. Sağlığı yerinde olsun gerisi boş gülüm, ben gidip baktırmıyorum bile kilosuna. Her bebeğin kendi bünyesi var canım