Boncuk1421_ Merhaba 2 aylık bebeğimi emzirirken; emzirmedim diğer göğsüm ssızlıyor sanki damarları çekiliyor gibi.. 2 3 dk sürüyor . 1 haftadır böyle . Sebebi nedir yaşayanlar varmı ? Şimdiden teşekkür ederim 💕💕
gamzeliogulannesi Boncuk1421_ Merhaba, benim sütüm çoksa yani göğsüm süt doluysa bu dediğiniz oluyor.
Esrayd Boncuk1421_ süt aşağıya iniyor olabilir. Bende de oluyor dediğiniz,sızladığında gögsümün dolduğunu hissediyorum.
Boncuk1421_ Son haftalarda da süt artttıcı çay içiyorum ondan da olabilir o zaman süt inmesi diyorsanız
Goktugsabanmerve Boncuk1421_ olabilir benimde oluyor hatta bebegim ilk aylarında karni acikinda bebegimin sızlardı göğsüm