Hzg bi süre aynı saatlerde kullanmaya özen göstererek deneyin, hala etkili olmazsa farklı bi gaz damlasına gecin demişti dokturumuz
bizim de ilk damla sizinki gibi cok etkili olmadı, farklı bi damlaya gevtik rahat ettik
tabi yine zorlanıyor gaz cıkarırken ama biz masaj yaparken o da ıkınırken bi tık daha raht cıkıyor
Nacizane fikrim beslenme öncesi ve aklınıza geldikce gaz cıkarmayı deneyin
Deneyimim beslenme sonrası gaz cıkarmak hem gazlı bebege gaz yüklemek gibi oluyor daha da zorluyor bebişi hem de gaz için bacakları ittirip kaktırırken süt mideden geri geliyor