cinarinannesiiii Mutluaile11 bu nasıl bi anket 4. Ayda ek gıdaya mı başlanır adamlar bas bas bağırıyor 6. Aydan önce başlamayın diye o çocuğun sindirimi gelişmemiş eziyet resmen ya bebeklere
Masalllmom Mutluaile11 ilk kızım da 4. Ay basladım çünkü mama yiyordu ondan daha sağlıksız olamazdı bence şimdiki kızımda 7 aylık oldu ama ek gıda reddi yasıyorum sanırım emdiği için
melekdag Mutluaile11 anne sütü alıyorsa 6.ay da başlanıyor ama sadece mama alıyorsa 5. Ayda başlayabiliyor .
Ogulcan Canım 4. Ay çok erken onun bağırsakları çok hassas biz tam 6. Ayda başladık hiç acele etmeye gerek yok
zhrayca2001 cinarinannesiiii geçen bi post gördüm burda ek gıdayla alakalı altındaki yazılar efsaneydi 6 aydan önce başlamayanları cahil ilan etmişler 😆😆😆
Masalllmom cinarinannesiiii oturup tereyağında sahan yumurtadan bahsetmiyoruz burada canım benim corba sularından bahsediyoruz sütü sindiren suyu mu sindiremeyecek ben kızıma başladım hiçte sorun yaşamadım şimdi ki kızım da ise boyna kabızlık cekiyorum emdiği halde o çocuğun sindirimiyle alakalı bir durum eskiden bunlar mı vardı Allah askına hanginize ne oldu
cinarinannesiiii Mutluaile11 millet başla 4 aylıkken dese başlarsınız ama kendinden emin olsan 6 aylıkken başlıcam diye düşünsen herkese sormazsın ki zaten buradaki annelerde 6 aylıkken başlayanlar daha çoktur normali bu zaten
Mutluaile11 Masalllmom benim bebeğimden suan 3bucuk aylık mama içiyor banada mamadan daha sağlıklı geliyor ek gıda
Cindy_35 aşı kağıdını arkasında yazan bilgiler bunlarda benim bebişimde 4 ay 6 günlük fakat 5 ci ay başlamayı düşünüyorum kilo alımı güzel dedi doktor