AryaDuruMomy
doktorum uyandırmana gerek yok kendi uyanır dedi, 2 ay 1 haftalık geceleri kendi uyanmadıgı sürece uyandırmıyorum, uyanma da şöyle anne yanında uyuyor acıkınca mıkırdanmaya elini ağzına götürmeye başlıyor sinyalleri fark edince ağlamasını beklemeden besliyorum
Geceler bizler gibi derin uyuduğu için çiş yapmıyor bence, bebeğimde de çişli bez sayıyı gece düştü, uyanma öncesine yakın beslenmede ya da uykuya geri dalarken çiş yapma durumu var, uzun uykukara yavastan başladık haliyle çişli bez sayısı düştü, kaka yaparken ıkınırken uyanıyor zatrn