Ist2121 Merhaba, ben almanızı tavsiye ederim, bebeği doğduktan sonra alma telaşına girmiş bir anne olarak. Ben Buruno marka kullanıyorum aspiratörü ve serum fizyolojiği. Memnunumda. İlk zamanlar endişelendim aslında ama dr siz temizleyin 2 yaşına kadar dedi. Bir kaç damla fizyolojik sıkıyorum, 10 15 sn bekleyip yavaş yavaş çekiyorum. Öyle rahat uyuyordu ki. Dr, bebeklerin solunum yolunu bizim açmamız gerektiğini, onların bunu başaramadığını ve aksi durumda nefessiz kalacaklarını söyleyince panikle almış ve başlamıştım. Sağlık ve huzurlu bir doğum ile kavuşun en kutsal emanetinize inşallah 🙏