Nagisarslan Merhaba kızlar. Bebeğim ne gündüz ne gece bir türlü uyumuyor bir yakınım Baybay damlayı önerdi ben kullanıyorum çocuklara diye kullanan var Mı aranızda nasıldır etki ediyor mu yan etkisi var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻
Cocukkalmak26 Nagisarslan bizede doktor önerdi 40 dk içinde uykuya geçiriyor uyku getirtiyor direnemeyip uyuyorlar bitkisel Melisa falan var içeriğinde ama öğle uzun uykular beklemeyin meme düşkünü bebekler uyanıyor ama doktorun dediği ve önerdiği kullanan anneler 1 ay düzenli aynı saatte kulandıklarında kendi kendine uyuyup sabaha kadar uyanmayan bebeler olduğunu söyledi ama verince bırak eğer çok ağlamasa kendi kendine uyuyor
Nagisarslan Cocukkalmak26 internette ilk gün iyiydi ikinci gün hep ağladı bebeğim felan diye yorumlar okudum böyle birsey oluyor mu ? Kimi de pişik yaptı kabız etti demiş kafam çok karıştı 🤷♀️
SvmBkr Merhaba bende 2 haftadır kullanıyorum ilk kullanımda ishal yaptı 2 gün sonra gecti uyumadan 40dk önce veriyorum uyku saatınde uyutuyorum şuan düzene girdi neredeyse uykuları ben begendim tavsiye ederim 5 damla günde Bi kere veriyorum uyutmadan
Nagisarslan Ruveyda_yasin canım bütün ilaçlarda 4 yaş diye yazması gerekiyormuş eczacıya sormuştum ben. Gaz damlalarında bile aynı fark edersen