Saremkuzu Saat 12 de bebeğime 100 cc sağdığım sütü verdim 3:30 da doyurmadan bezine baktım bezi kuruydu 3:30 Saat çiş yapmaması normal mi sizce?? 1 ay 20 günlük bu arada
Hirakin Saremkuzu bence normal genelde o aylarda mama yedikçe boşaltım gerçekleşiyor kaka da aynı şekilde genelde beslenirken yaparlar
Saremkuzu Hirakin şimdi tekrar besledikten sonra baktım bezini doldurmustu, 3.30 Saat çişini yapmayınca korktum. Uykuda mi yapmıyorlar acaba çünkü sabahları 2 saat de bir bakıyorum emzirmeden önce dolu oluyor
Hirakin Saremkuzu korkmayın normaldir hassasiyetinizi anlıyorum hepimiz taze anneyken yaşıyoruz bu korkuları 🙂🙂