Merhaba arkadaşlar, oğlum pütürlü yemek yemiyor direk öğürüyor kusuyor . Ama kurabiye yiyor kraker yiyor ekmek veriyorum eline onu da yiyor .. bizimle birlikte pilav veriyorum az , yemiyor. Kahvaltı sevmiyor , anca ezip verirsem yumurta yiyor oda çok zor .. ne yapabilirim nasıl alıştıra bilirim , benim gibi olan anneler varsa yardımcı olabilirler mi ? Teşekkür ederim şimdiden