Kızlar kaynanamda uçuk çıktı ve internette şöyle yazıyor;
Çocukların ve bebeklerin bağışıklık sistemleri henüz yetişkinler kadar gelişmediği için uçuk hastalığına sahip olan bireylerin bebeklerle ve çocuklarla temastan uzak durması, dokunmaması ve öpmemesi gerekiyor. Bebekler ve çocuklar bu virüsü daha ağır geçirdikleri için mümkün olduğunca uzak durulması gerekiyor.
bunu okudum korktum bir an ama kalp kırmadan nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum alınabilirde