Bebeğim 4 gün sonra 7 aylık olacak , 4 buçuk aydan bu güne her gece sıklıkla çığlık ata ata ağlayarak uyanıyor gogsumu vermedigim sürece hiçbir şekilde susmuyor açlıktan değil biliyorum çünkü emmiyor 2-3 dakika ağzına alıyor ve susuyor artık bitmiş durumdayim nedenini bulamadığım bu şey beni çok yıprattı.İnek sütu alerjisi var doğduğundan beri kolay uyuyan bı bebek değil , gündüzleri iyiyiz son zamanlar etkrafi keşfettigi için emekledigi için güzel geçiyor gülüyoruz eğleniyoruz kahkahalar atıyoruz ama gece sanki başka bebek oluyor karanlıktan mi korkuyo diye ışığıda açıyorum yok bulamıyorum çözümünü başına gelen oldu mu hiç ya lütfen biri bişey söylesin :( uykusuz kalmak yormuyo ama çözüm bulamamak beni bitirdi artık.ctesi de alerji testi var bakalm nelere alerjisi çıkacak