Urasali merhaba nası kan pembemsi acık olarakmı ilk doktoruma sordugumda bez markamı sordu prima kullanıyorum internete yazın resim cıkıyor kullananların ıcınde krıstal varmıs onun remgı cıkıyormus bende cok korktum sonra çiş-kaka takibi yaptık sütüm yetiyormu susuzmu kalıyor diye çok şükür her sey yolunda gitti bezden kaynaklıymıstı