Kbradmm Doğumdan yapali 3 ay oldu ve ben bugün adet oldum normalmi süresi herkesi duyduğumda 1 sene 6 ay fln demislerdi
Bonnusimo Kbradmm normal herkesin bünyesi farklıdır bende tam 3ay sonunda olmuştum o zamandır düzenli oluyorum her ay
sherlock_mom @Kbradmm radmm#15021660 yerleşme kanaması adet gibi çok çok gelmez aslında. Siz artık daha çok dikkat edin düzenli yumurtlama olur süt korumaz korktuğunuz başınıza gelmesin. Rabbim hayırlı zaman da versin inşallah 😊
Busra0zturk Kbradmm evet normal ve çok şanslısınız ben beşinci ayımı giricem hâlâ olmadım olmak içinde can atıyorum en azından kalan ödemimi atmak için
Kbradmm Busra0zturk kasiklarimda agri vardi zaten kekik cayo ve corekotu yagi kapsulu iciyordum söktürdu sanirim
Prensesannesi03 Kbradmm doğum yaptım kanamam 20 gün sürdü . 1 ay sonra adet gormeye başladım . Benim hemen oldu anlayacagin 😅
leynanin_pembemantosuu Kbradmm gayet normal canım bende emzirmeme rağmen doğumdan sonra 45. Gün adet görmeye başladım 1 yılı geçti düzenli olarakda oluyorum ama yengemde doğum yaptı 1 buçuk sene olmadı yapı meselesi 🤷🏻♀️
Birannebirfurki Kbradmm doğum yapalı 14 ay olucak daha dün ilk defa az bi kan geldi o da kahverengimsi