Merhaba sevgili anneler bugün tam 5 aylık olan bir oğlum var varlığına bin şükür fakat gündüz zaten asla emmiyor ve çok mizmizlaniyor tek başına oyalanacak ayda değil evet ama bagi dastana ana kucagi almıştım mutfakta duruyor ve ben olur da kucagimdan ana kucağına 2 dk indirim bı su bıle alacak olsam çığlık kıyamet. Sadece onu uyutunca boş kalabiliyorum duzenimiz de şöyle;
Sabah 6 8 gibi tamamen uyanır oyun ilgi ister bazen 9da bazen 8 de geri uyur çok çok yarım saat. Saat 11 gibi yine uykusu gelir uğraşırım uyursa en çok 1 saat uyuyor ki öyle uyuyunca şükrediyorum. Diğer uykusu 3 gibi o da 20 30 dk arasi. Sonrasında 5 gibi bı şekerleme yapar 15 20 dk ve 7 8 arası da gece uykusuna geçer. 10 gibi uyanır emer sonrasında gece boyu yarım saatte 1 saatte bir kalkar bu ara dönmeyi de öğrendiği için uykuda dönüp uyanıyor. Uyumasi da zor ayakta sallanıp pispislaninca uyuyor ve ben artık hiçbir iş yapamaz oldum kendime bakamaz oldum öyle bunalıyorum ki her günüm maraton resmen :( sizin düzeniniz nasıl siz nasıl geçiriyorsunuz günleri kendinize evinize zaman bulabiliyor musunuz