Usengeccanee Urazasln1 minicity prenses bebe hem uygun hem güzel ama kalıplar küçük yani 5 yasa kadar ürün var benim kızım 9 aylıkken 18 aylık alıyordum mesela
Gulayalparslan20 Ikizannesi5 ben daha almadım ama burdan bı kaç kişiden duymustum çekme vs yapmamıs beden konsunda hep 1 beden büyük alındıgını duydum
Asenana Urazasln1 arven bebek giyim daha önce üç dört kez alışveriş yaptım güzel kaliteli ürünleri tam beden almıyorum ama ben 10 aylık mesela şu an 12 18 alırım
Hifa38 Urazasln1 sönmez bebe giyim arkdsim yni açtı ve kalitelidir ürünleri kndi çocuğuna alır gibi aldı hepsi tavsiye ederim 😇 minicity ordn da aldım güzel şayet küçük 🙈 mesela bn 9 aylık almıştım 5-6 aylıkken gydrdim
Caylakanne Urazasln1 incibaby kesinlikle öneriyorum.. İnstagramda ve trendyolda bebeğime hep ordan alıyorum. Hiç sorun yaşamadım. Fiyatları da uygun özelikle trendyolda indirim yapıyor sürekli.