Dilaraaaaa
canım ağlamıyorsa doyuyordur. Birde kilo takibi yaparsan yediğinin yettiğini anlarsın. İlk kendin tartıl sonra bebeğini kucağına alıp tartıl ilk 3 ay her ay 800-1000 gr kilo alır alıyorsa o kadar sorun yok.
birde günde 5 çiş varsa sorun yoktur. Bebekten bebeğe yeme konusu değişir. Benim bebeğim kuvözde kaldı 1 hafta aldığımda bana 75ml mama yediğini söylediler 1 haftalık bebek yemez dedim vallahi yiyor siz bilirsiniz dediler ve gerçekten yiyordu ama kusuyordu çok kusan bir bebeğim var 2 aylıkken 120ml çıktı 5 aylığız hala 120ml içiyor hala kusuyor 😅. Ama doyduğunu kendide yeni yeni fark etmeye başladı eskiden yapmazdı ama artık doyunca diliyle itiyor. Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil o yüzden yediği yararsın yeter 🙏