Elif3435 Kızlar oğlum 38 günlük. Philips Avent Emzik verdim midesini bulandırıyor. Aynı durumu yaşayanlar hangi emziği verdiniz? Önerileriniz var mı?
Yagizkerem Elif3435 benimki bibs aşığı aventi filan atıyo ağzından. Tip olarak uzun jalın gibi duruyor ama nedense bibs i çok sevdi
CananEce Elif3435 ilk başlarda oluyor bulantı ama sonradan alışıyorlar bence siz vermeye devam edin onu illa ki tutar çünkü en iyi emziği veriyorsunuz zaten başka öneri olarak da nuk baby blue ya da BİBS kauçuk emzik
Digdem_ Elif3435 ben hepsini denedim aventi küvezde alan bebek eve gelince almamaya başladı tommee tippee emzik aldım son çare bir tek onu kullandı 11 aylık uykuda veriorum hala başka emzik vədiğimde istemez atar
Elif3435 Yagizkerem ben de bips alsam mi dedim ama aventi çok övdüler diye başlamak istedim. Saolun bipse de bakacağım 🙏🏻😇
Elif3435 CananEce bips de deneyeceğim acaba göğsüme yakın bir yapıda değil mi Avent diye düşünüyorum. Teşekkürler 🙏🏻
Mommqueen Elif3435 avent kullanıyorum verir vermez tuttu oğlum çok memnunuz bi süre ısrarla deneyin denerm son care değiştrın bence çünkü diğer türlü bi o marka bi bu marka çocuk hiç tutmyyor
Firdevs167 Elif3435 aventi benim oğlumda almadı chicco da denedim almadı sadece bibs kabul etti onu emiyor canım bi dene istersen 🥰
Elif3435 Mommqueen teşekkürler 🙏🏻 benimki de aventi hiç almadı değil ama çoğu zama midesi bulanıp atıyor zor tutturuyorum zaten 🤦🏻♀️
Mommqueen Elif3435 olabilir ilk başta siz en az bi hafta gün içinde belli aralıklarla teklif edin sürekli alıcaktır eminim
oblt Elif3435 bence deneyin pes etmeyin. Ama gerçekten tutmuyorsa bibsi öneririm ama bibsin 4-6 hafta sonra değiştirilmesi gerekiyor. Ucu baya büyüyor 🙂
KumsaLina Elif3435 bende başta wee kullandım atıyordu yüzünü ekşitiyordu avent verdim onu kabul etti severek emiyor bende başlarda öyle olur denemeye devam edin derim