pamuksekerinannesii
5,5 ve 1,5 yaşında iki kızım var
Uyku düzeni bence sürekli değişebilen bişey bebekler de o yüzden çok takmayın diş çıkarma ataklar hastalıklar …
büyük kızım kendi odasında sabaha kadar uyuyor tuvalete ve su içmeye uyanıp tekrar yatağına dönüyor ama küçük kızım uyandığında benim yanımda uyumak istiyor uyuyor odasına götürüyorum gece bi kaç kere yaşıyoruz bunu yapacak bişey yok büyüyünce zaten düzene giriyor bize ihtiyaçları var daha kokumuza her şeyimize ben ağlatıp illa kendi odasında uyusun diye diretmiyorum ama eninde sonunda kendi yatağına dönüyor bunlar hep süreç çabuk büyüyorlar emzirmeyi bıraktığında gece uyanmayacak zaten istisnalar hariç (hastalık vs)