Sevgili anneler, doğumdan sonra hatta bir iki ay sonra saçlarım ciddi anlamda dökülmeye başladı. Avuç avuç saç geliyor elime. Hatta artık çevremde herkes fark eder oldu. Oturduğum yere hep saç kılı doluyor. moralim çok bozuk, nereye kadar dökülecek kel kalırım böyle giderse. Lütfen beni aydınlatır mısınız? Bu konuda bir fikriniz var mı? Ya da sizede böyle bir şey oldu mu? 😔