Kızlar şimdi 5bucuk ay önce doğum yaptım iyi güzel aydan aya olan adetim gecikti 15 gün, 4defa test yaptım cıkmadı korunuyorum ama kafamda soru işareti de var acaba????çünkü kondomla hamile kalanlar da varmış!!!!! Böyle adet olup duzensizlik
yasayan var mıdır? Hiç hazır değilim ikinciye 😫🤷♀️