Kızlar bebeğim 10 aylık. Gündüz uykusu hiç yapmıyo numaradan gözlerını kapatıyo anlıyorum yerıne bırakıyorum bekliyorum başında uyanacağını biliyorum hemen göz ucuyla beni arıyo kalkıyo. Mesela sabah 10 da uyandı şu saate kadar asla uyumadı kendi de huysuz uykusuz kaldığı için hala daha ayağımda sallıyorum ki uyusun. Sizce gündüz uykusunu bıraktı mı kızım. Başına gelen var mı düzeldi mi sonradan yoksa hep böyle mi gider. Çok değil gündüzleri 1saat uyuşa hem o hem ben dinlenirim. Çok çaresiz hissediyorum yemin ederim 😞